Tuesday, November 10, 2009

Composition 2

やまださんへ、
こんにちは。はじめまして。ウェルトマンです。じゅうきゅうさいです。コロンビアだいがくのにねんせいです。だいがくはおおきいですが、きれいです。いそがしいですが、さみしくないです。にほんごのクラスがすきです。
わたしは七月三日ひこうきでにほんへいきます。いまはたらきます。そしてべんきょうします。
よろしくおねがいします。

2 comments:

Unknown said...

I'm Honami and I'm a japanese student.
you can write japanese correctly.
I think japanese is so difficult.

I have a question.
have you ever been to japan?

I'm looking forward to return your comment.

Davidetc said...

すみません。ポストをみませんでした。
デイビドです。どうぞよろしく。
あなたのえいごはいいですよ。はい、日本ごわむずかしいです、たのしいです。日本ごがすきです。
わたしは日本へいきませんでした。いつか。。。
ほなみさん、どこからきましたか。わたしはチカゴからきました。
えいごでかいてください。
It is good practice for both of us!